معرفی دوره‌ های زیست شناسی کلاسینو

زیست شناسی کلاسینو

داوطلبان و دانش‌آموزان در هر گروه آموزشی با دروس مختلفی روبه‌رو هستند. برخی از این دروس دشوار هستند و سایر آن‌ها به راحتی توسط داوطلبان و دانش‌آموزان مطالعه می‌شوند. یکی از دروس مهم گروه تجربی در کنکور سراسری و دوره تحصیلی، درس زیست شناسی است. بدون شک اکثر داوطلبان گروه تجربی در مورد درس زیست شناسی یک نظر مشترک دارند. یادگیری درس زیست شناسی بسیار مشکل و دردسرساز است. از آنجایی که درس زیست شناسی در کنکور تجربی نیز بالاترین ضریب ممکن را دارد، بنابراین مطالعه این درس بسیار مهم است. کلاسینو برای اینکه داوطلبان و دانش‌آموزان درس زیست شناسی را به بهترین شکل ممکن مطالعه کنند، دوره‌های آموزشی خاصی را با عنوان دوره‌های زیست شناسی کلاسینو در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می‌دهد.

درس زیست شناسی در کنکور سراسری بالاترین ضریب را دارد. این بدین معنی است که داوطلبانی که به دنبال قبولی در کنکور تجربی هستند باید درس زیست شناسی را به بهترین شکل ممکن مطالعه کنند. داوطلبان و دانش‌آموزان برای یادگیری درس زیست شناسی باید به سراغ دوره‌های کلاسینو بروند. دوره‌های زیست شناسی کلاسینو از بهترین دوره‌های آموزشی در کشور هستند. داوطلبان و دانش‌آموزان در دوره‌های زیست شناسی کلاسینو به صورت جامع و کامل تمامی مفاهیم زیست شناسی را یاد می‌گیرند. بنابراین داوطلبان با مشاهده دوره‌های زیست شناسی کلاسینو دیگر نباید نگران مفاهیم و مباحث زیست شناسی باشند.

دوره‌های زیست شناسی کلاسینو انواع مختلفی دارند. به عبارت دیگر دوره‌های زیست شناسی کلاسینو بسیار متنوع و زیاد هستند. این بدین معنی است که داوطلبان و دانش‌آموزان با توجه به نوع نیاز خود امکان دسترسی به ویدیوهای آموزشی زیادی را دارند. ما در بخش زیر مهم‌ترین دوره‌های زیست شناسی کلاسینو را به داوطلبان و دانش‌آموزان معرفی می‌کنیم تا آن‌ها با شناخت بیشتری به سراغ انتخاب این دوره‌ها بروند.

مشخصات و ویژگی‌های دوره زیست شناسی کلاسینو

به نظر شما مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود داوطلبان به سراغ مشاهده دوره‌های آموزشی زیست شناسی کلاسینو بروند چیست؟ چرا داوطلبان دوره‌های زیست شناسی کلاسینو را برای یادگیری درس زیست شناسی انتخاب می‌کنند؟ دلایل زیادی برای انتخاب کلاسینو به عنوان بهترین منبع آموزشی وجود دارند. هر داوطلبی با توجه به معیارهای خود به سراغ انتخاب دوره‌های زیست شناسی کلاسینو می‌رود. یکی از مهم‌ترین دلایل مشاهده دوره‌های زیست شناسی کلاسینو، تدریس توسط اساتید برتر است. دوره‌های زیست کلاسینو توسط برترین اساتید زیست شناسی ایران تدریس می‌شوند. این بدین معنی است که داوطلبان با روش‌های خاص و ابتکاری بهترین اساتید کشور درس زیست را یاد می‌گیرند.

دوره‌های زیست شناسی کلاسینو تنوع بسیار زیادی دارند. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان به راحتی یک دوره آموزشی مناسب برای خود انتخاب کنند. از طرفی دیگر هزینه دوره‌های زیست شناسی کلاسینو بسیار مناسب هستند. داوطلبان و والدین به هیچ عنوان نباید نگران هزینه کلاس‌ها باشند، زیرا هزینه کلاس‌ها بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. داوطلبان با مشاهده دوره‌های آموزشی کلاسینو دیگر نیازی به رفت و آمد ندارند. آن‌ها کافیست به صورت آنلاین در کلاس‌ها حضور پیدا کنند و دوره‌های آموزشی را مشاهده نمایند. شما می‌توانید در بخش زیر با برخی از مشخصات و ویژگی‌های زیست شناسی کلاسینو بیشتر آشنا شوید:

  • آموزش تمامی مفاهیم درس زیست شناسی در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم
  • تدریس درس زیست شناسی توسط برترین اساتید کشور
  • هزینه بسیار مناسب دوره‌های زیست شناسی کلاسینو
  • آموزش درس زیست شناسی با ساده‌ترین روش
  • آموزش پاسخگویی به سوالات درس زیست شناسی در امتحانات
  • آموزش نحوه پاسخگویی به تست‌های کنکور
  • مشاهده ویدیوهای آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین
  • دسترسی به ویدیوهای آموزشی در هر زمان و مکان
  • و …

 

زیست شناسی کلاسینو

 

با دوره‌های زیست شناسی کلاسینو بیشتر آشنا شوید

1) زیست شناسی کلاسینو در دوره نکته و تست (TNT)

دوره آموزشی محبوب و پرطرفداری در کلاسینو به نام دوره نکته و تست یا TNT  کلاسینو وجود دارد که برای داوطلبان و دانش‌آموزان فرصتی مناسب برای یادگیری بهتر و کامل‌تر درس زیست شناسی فراهم می‌کند. این دوره با ارائه امکانات و محتوای مناسب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم درسی زیست شناسی را بهتر درک کرده و در آزمون‌های کنکور و امتحانات نهایی با موفقیت عمل کنند. شاید برای دانش‌آموزان و داوطلبان این سوال پیش آید که چرا نام این دوره TNT است؟

دوره TNT در واقع مخفف ” تدریس، نکته و تست ” است. در این دوره ابتدا داوطلبان و دانش‌آموزان توسط اساتید برتر کلاسینو با مفاهیم اصلی درس زیست شناسی آشنا می‌شوند. سپس داوطلبان و دانش‌آموزان با نکات مهم و کلیدی درس زیست شناسی آشنا می‌شوند و در پایان به سراغ حل تست‌های زیست شناسی در کنکور می‌روند. این روش مناسب دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا به ‌طور کامل با مباحث و مفاهیم درس زیست شناسی آشنا شده و اعتماد به نفس بیشتری در مواجهه با امتحانات و کنکور پیدا کنند.

داوطلبان و دانش‌آموزان پس از شرکت در این دوره قادر به یادگیری 70 الی 100 درصد از مطالب درسی زیست شناسی می‌شوند. این دوره برای داوطلبانی مناسب است که در مراحل ابتدایی یادگیری درس زیست شناسی قرار دارند و به دنبال یادگیری مفاهیم اصلی و اساسی این درس هستند.

این دوره شامل 8 تا 12 جلسه با مدت زمان 3 تا 4 ساعت است و داوطلبان می‌توانند جلسات اولیه این دوره را به صورت رایگان و آنلاین مشاهده کنند. داوطلبانی که به دنبال قبولی در کنکور هستند باید این دوره را برای مشاهده انتخاب کنند. داوطلبان در طول دوره با تست‌های زیست شناسی مختلفی نیز روبرو می‌شوند و می‌توانند نحوه پاسخگویی به سوالات زیست شناسی در کنکور را نیز یاد بگیرند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره نکته و تست (TNT)

  • کلاس آنلاین نکته و تست کنکور زیست شناسی استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین نکته و تست کنکور زیست شناسی استاد علی محمد عمارلو

 

 

زیست شناسی کلاسینو

2) زیست شناسی کلاسینو در دوره جاست تست

دوره‌های زیست شناسی کلاسینو به حدی گسترده و متنوع هستند که تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان امکان دسترسی و مشاهده این دوره‌های آموزشی را دارند. بنابراین داوطلبان و دانش‌آموزان نباید به هیچ عنوان نگران دوره‌های زیست شناسی باشند. داوطلبان می‌توانند با توجه به نیازهای شخصی و سطح دانش خود یک دوره مناسب را انتخاب کنند و به مشاهده آن بپردازند.

یکی از بهترین دوره‌های زیست شناسی کلاسینو برای داوطلبان کنکور، دوره جاست تست کلاسینو است. این دوره به طور خاص بر روی تست‌های زیست شناسی کنکور متمرکز می‌شود و داوطلبان را برای پاسخگویی به سوالات درس زیست شناسی در کنکور آماده می‌کند. دوره جاست تست زیست شناسی کلاسینو برای دانش‌آموزان و داوطلبان گروه‌های تجربی در پایه دوازدهم مناسب است. همانطور که از نام این دوره پیداست، این دوره به طور ویژه برای حل تست‌های کنکور و برای داوطلبان در مقطع کنکور طراحی شده است.

شاید برای داوطلبان و دانش‌آموزان این سوال پیش بیاید که چه تفاوت‌های مهمی بین دوره جاست تست و سایر دوره‌های زیست شناسی کلاسینو وجود دارد؟ اولین و مهم‌ترین تفاوت این دوره با سایر دوره‌ها به زمان برگزاری دوره مربوط می‌شود. این دوره یک یا دو ماه مانده به کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. بنابراین داوطلبانی باید به سراغ این دوره بروند که مفاهیم زیست شناسی را به طور کامل می‌دانند و تنها به دنبال تقویت مهارت‌های تست زنی خود هستند.

داوطلبان در این دوره با انواع تست‌های زیست شناسی در کنکور آشنا می‌شوند. این دوره برای داوطلبان بهترین فرصت است تا میزان یادگیری درس زیست شناسی را بسنجند. دوره جاست تست کلاسینو به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با سوالات مشابه کنکور تمرین کنند و با نحوه طراحی و نوع سوالات درس زیست شناسی آشنا شوند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره جاست تست

  • کلاس آنلاین just test کنکور زیست استاد علی محمد عمارلو (ویژه شاگردان طول سال و شاگردان قوی)
  • کلاس آنلاین just test کنکور زیست استاد محمد همدانی (ویژه شاگردان طول سال و شاگردان قوی)

 

3) زیست شناسی کلاسینو در دوره نوبان

کلاسینو دوره‌های متنوعی برای درس زیست شناسی دارد و هر داوطلبی با توجه به نوع نیاز خود می‌تواند یک دوره آموزشی را برای درس زیست شناسی انتخاب کند. داوطلبان گروه تجربی باید به این نکته توجه داشته باشند که درس زیست شناسی نقش بسیار مهمی در قبولی داوطلبان در کنکور سراسری دارد. بنابراین آن‌ها باید توجه زیادی به مفاهیم و مباحث این درس داشته باشند. یکی از بهترین دوره‌های کلاسینو برای درس زیست شناسی، دوره نوبان کلاسینو است. شاید برای داوطلبان این سوال پیش آید که دوره نوبان کلاسینو چیست؟ این دوره با دوره‌های قبلی زیست شناسی کلاسینو چه تفاوت‌هایی دارد؟

اول از همه به این موضوع اشاره کنیم که دوره نوبان کلاسینو به دوره‌ای گفته می‌شود که از ماه آبان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. متاسفانه برخی از داوطلبان از زمان خود به خوبی استفاده نمی‌کنند و از ماه تابستان برای کنکور آماده نمی‌شوند. کلاسینو برای این داوطلبان یک دوره نوبان در نظر گرفته است. داوطلبان گروه تجربی می‌توانند از ماه آبان یادگیری درس زیست شناسی را شروع کنند و برای کنکور سراسری آماده شوند.

دوره نوبان کلاسینو برای داوطلبان کنکورهای جامع اردیبهشت و تیر ماه بسیار مناسب است. داوطلبان در این دوره می‌توانند به طور کامل مفاهیم درس زیست شناسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را یاد بگیرند. همچنین این دوره علاوه بر آموزش مفاهیم به حل تست‌های کنکور نیز می‌پردازد. بنابراین داوطلبان با شرکت در این دوره علاوه بر یادگیری مفاهیم با انواع تست‌های زیست شناسی در کنکور نیز آشنا می‌شوند.

دانش‌آموزان و داوطلبان می‌توانند از ماه آبان با شرکت در دوره زیست شناسی کلاسینو نوبان مطالعه را شروع کنند. این دوره به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم درس زیست شناسی را به خوبی یاد بگیرند و عملکرد بهتری در کنکور سراسری داشته باشند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره نوبان

  • کلاس آنلاین جامع کنکور زیست استاد محمد عمارلو شروع از آبان
  • کلاس آنلاین جامع کنکور زیست استاد محمد همدانی شروع از آبان

 

4) زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع یازدهم

همانطور که می‌دانید دوره متوسطه دوم از سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تشکیل شده است. هر کدام از این پایه‌ها اهمیت بسیار بالایی برای داوطلبان دارند، زیرا آن‌ها به دنبال معدل و نمرات بالا در هر پایه تحصیلی هستند. کلاسینو برای پایه یازدهم نیز یک دوره آموزشی زیست شناسی در نظر گرفته است. زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع یازدهم به صورت تخصصی به سراغ بررسی مفاهیم پایه یازدهم می‌رود. داوطلبان با مشاهده ویدیوهای آموزشی این دوره می‌توانند بهترین نمرات را برای زیست شناسی یازدهم به دست آورند و به نحوی برای کنکور نیز آماده شوند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع یازدهم

  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد آریا بام رفیع

5) زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع نهم

دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول با دروس مختلفی روبه‌رو هستند. یکی از این دروس که گاهی اوقات دانش‌آموزان را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند، درس علوم است. کلاسینو برای این درس نیز یک دوره آموزشی خاص در نظر گرفته است. دانش‌آموزان در پایه نهم می‌توانند مفاهیم درس علوم را با تدریس استاد پارسا جهانی مشاهده کنند و مفاهیم درس زیست شناسی یا علوم را یاد بگیرند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع نهم

  • کلاس آنلاین علوم (زیست) سال نهم استاد پارسا جهانی

6) زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع هشتم

کلاسینو برای دوره هشتم دوره متوسطه اول نیز دوره‌های آموزشی دارد. دانش‌آموزان در پایه هشتم می‌توانند درس علوم را با تدریس استاد پارسا جهانی یاد بگیرند. استاد جهانی تمامی مفاهیم مورد نیاز را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. بنابراین دانش‌آموزان بدون هیچ دردسری می‌توانند بالاترین نمره را در امتحان علوم به دست آورند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع هشتم

  • کلاس آنلاین علوم (زیست) سال هشتم استاد پارسا جهانی

 

 

7) زیست شناسی کلاسینو در دوره ویژه امتحانات خرداد یازدهم

دانش‌آموزان در پایه یازدهم نیز با درس زیست شناسی روبه‌رو هستند. کلاسینو برای این دوره نیز دوره آموزشی خاصی در نظر گرفته است. دانش‌آموزان با مشاهده این دوره می‌توانند برای امتحانات خرداد پایه یازدهم آماده شوند و بهترین پاسخگویی را به سوالات درس زیست شناسی داشته باشند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره ویژه امتحانات خرداد یازدهم

  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد آریا بام رفیع

8) زیست شناسی کلاسینو در دوره کلاس ویژه امتحانات خرداد

دانش‌آموزان در پایان هر سال تحصیلی باید در امتحانات خرداد شرکت کنند و اهمیت این امتحانات بر کسی پوشیده نیست. نمرات این دوره تاثیر مهمی در معدل و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارد. بنابراین دانش‌آموزان باید با دقت و تلاش زیادی دروس مربوط به خرداد ماه را مطالعه کنند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در چند سال آینده نمرات امتحانات نهایی هر دوره بر روی رتبه کنکور تاثیر گذار خواهند بود. بنابراین امتحانات نهایی بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. با توجه به این شرایط کلاسینو یک دوره آموزشی ویژه برای درس زیست شناسی برای امتحانات نهایی آماده کرده است.

این دوره آموزشی به صورتی طراحی شده است که دانش‌آموزان می‌توانند به صورت جامع و کامل تمامی مباحث و مفاهیم درس زیست شناسی را یاد بگیرند و آمادگی لازم برای مواجهه با امتحانات خرداد را پیدا کنند. دوره ویژه امتحانات خرداد کلاسینو به طور اختصاصی برای این منظور تهیه شده است و تمامی مطالب درس زیست شناسی را پوشش می‌دهد.

دانش‌آموزان با مشاهده این دوره می‌توانند به مفاهیم زیست شناسی پایه‌های هشتم تا دوازدهم دسترسی داشته باشند و با بهترین روش‌های آموزشی، مهارت‌ها و دانش لازم را برای موفقیت در امتحانات خرداد کسب کنند. این دوره آموزشی با تمرکز بر نیازهای دانش‌آموزان و بر اساس استانداردهای آموزشی روز طراحی شده تا آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برای امتحانات آماده کند.

دانش‌آموزان با مشاهده این دوره می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری در امتحانات خرداد شرکت کرده و نتایج بهتری را کسب کنند. کلاسینو با این دوره آموزشی فرصتی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با آمادگی کامل و تسلط بر مفاهیم درس زیست شناسی، بهترین عملکرد را در امتحانات خرداد داشته باشند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره کلاس ویژه امتحانات خرداد

  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد آریا بام رفیع
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد مهشید حقیقت
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال هشتم علوم (زیست) استاد پارسا جهانی

9) زیست شناسی کلاسینو در دوره تیر نهایی کلاسینو

کلاسینو طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی را به دانش‌آموزان و داوطلبان ارائه می‌دهد. این بدین معنی است که هر داوطلب می‌تواند بر اساس نیازهای خود یک دوره مناسب را از کلاسینو انتخاب کند. یکی از این دوره‌های آموزشی، دوره تیر نهایی کلاسینو است. دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو برای داوطلبان گروه تجربی طراحی شده است و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

دوره تیر نهایی کلاسینو یک دوره آموزشی کامل است که برای دوره بین کنکور اردیبهشت و کنکور تیر ماه در اختیار دانش‌آموزان گروه تجربی قرار می‌گیرد. این دوره با ارائه محتوای گسترده و جامع در درس زیست شناسی به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با تسلط کامل به مطالب در کنکور و امتحانات نهایی نمرات بالایی کسب کنند. بنابراین دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو فرصتی عالی برای داوطلبان است تا بهترین نمرات را در امتحانات نهایی و کنکور کسب کنند.

اساتید در این دوره دانش‌آموزان را برای کنکور تیر ماه ۱۴۰۴ و امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۴ آماده می‌کنند. این دوره برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و فارغ‌التحصیلانی که قصد شرکت در امتحانات نهایی و کنکور نوبت دوم ۱۴۰۴ را دارند، بسیار مناسب است. این دوره از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا کنکور تیر ماه ادامه خواهد داشت.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره تیر نهایی کلاسینو

  • کلاس همایش جمع بندی کنکور تیر زیست شناسی استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس همایش جمع بندی کنکور تیر زیست شناسی استاد محمد همدانی

 

 

 

10) زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع کنکور شروع از مرداد

آخرین دوره‌ای که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم دوره جامع کنکور شروع از مرداد است. این دوره مانند دوره نوبان است و تنها یک تفاوت با این دوره دارد. دوره جامع کنکور شروع از مرداد از تابستان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای کنکور از تابستان هستند بدون شک باید به سراغ این دوره بروند.

اساتید زیست شناسی کلاسینو در دوره جامع کنکور شروع از مرداد

  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور زمین شناسی استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور زیست استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور زیست استاد محمد همدانی

 

انواع دوره‌های زیست شناسی کلاسینو

  • کلاس آنلاین زیست شناسی سال دوازدهم ویژه امتحانات نهایی خرداد استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین زیست شناسی سال دوازدهم ویژه امتحانات نهایی خرداد استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس همایش جمع بندی کنکور تیر زیست شناسی استاد محمد همدانی
  • کلاس همایش جمع بندی کنکور تیر زیست شناسی استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال یازدهم زیست استاد آریا بام رفیع
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال دهم زیست استاد مهشید حقیقت
  • کلاس آنلاین just test کنکور زیست استاد علی محمد عمارلو (ویژه شاگردان طول سال و شاگردان قوی)
  • کلاس آنلاین just test کنکور زیست استاد محمد همدانی (ویژه شاگردان طول سال و شاگردان قوی)
  • کلاس آنلاین نکته و تست سال نهم علوم (زیست) استاد پارسا جهانی
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد سال هشتم علوم (زیست) استاد پارسا جهانی
  • کارگاه ژنتیک ویژه سال هشتم و نهم استاد پارسا جهانی
  • کلاس آنلاین نکته و تست کنکور زیست شناسی استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین نکته و تست کنکور زیست شناسی استاد علی محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین جامع کنکور زیست استاد محمد عمارلو شروع از آبان
  • کلاس آنلاین جامع کنکور زیست استاد محمد همدانی شروع از آبان
  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور زیست استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور زیست استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد محمد عمارلو
  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد محمد همدانی
  • کلاس آنلاین زیست سال یازدهم استاد آریا بام رفیع
  • کلاس آنلاین علوم (زیست) سال نهم استاد پارسا جهانی
  • کلاس آنلاین علوم (زیست) سال هشتم استاد پارسا جهانی

 

 

 

 

اساتید زیست شناسی کلاسینو

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب می‌شود داوطلبان به سراغ انتخاب دوره‌های آموزشی کلاسینو بروند، اساتید این موسسه است. اساتیدی که در کلاسینو دروس مختلف را تدریس می‌کنند جزو بهترین اساتید ایران هستند. اساتیدی که در کلاسینو درس زیست شناسی را تدریس می‌کنند از تجربه بالایی برخوردار هستند و جزو بهترین اساتید ایران محسوب می‌شوند. شما می‌توانید در بخش زیر با اسامی این اساتید آشنا شوید:

 

استاد محمد همدانی استاد محمد عمارلو استاد آریا بام رفیع
استاد مهشید حقیقت استاد پارسا جهانی

 

 

سوالات متداول در مورد زیست شناسی کلاسینو

1) دانش‌آموزان و داوطلبان پس از ثبت‌ نام کلاسینو به چه دوره‌هایی دسترسی دارند؟

دانش‌آموزان و داوطلبان پس از ثبت‌نام کلاسینو  در پنل شخصی خود به دوره‌های آموزشی دسترسی خواهند داشت. آن‌ها برای مشاهده دوره‌های آموزشی باید دوره مورد نظر خود را خریداری کنند.

2) دوره‌های زیست شناسی کلاسینو برای مشاهده کدام دانش‌آموزان و داوطلبان مناسب هستند؟

دوره‌های زیست شناسی کلاسینو برای مشاهده تمامی داوطلبان گروه‌های آموزشی تجربی در هر پایه تحصیلی مناسب هستند.

3) آیا داوطلبان و دانش‌آموزان با سطح آموزشی ضعیف امکان مشاهده دوره‌های آموزشی کلاسینو را دارند؟

بله تمامی دانش‌آموزان و داوطلبان با هر سطح علمی امکان مشاهده دوره‌های آموزشی زیست شناسی کلاسینو را دارند.

4) دانش‌آموزان و داوطلبان برای دریافت کد تخفیف دوره‌های آموزشی کلاسینو باید چه کاری انجام دهند؟

دانش‌آموزان برای دریافت کد تخفیف کلاسینو باید با مشاوران کلاسینو در ارتباط باشند.

 

 

نوشته های مرتبط